تعمیرات تلویزیون

تی وی امداد t-vemdad

تی وی امداد t-vemdad

تی وی امداد t-vemdad

تی وی امداد t-vemdad

تی وی امداد t-vemdad  یک سایت خدمات رسانی در خصوص نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ-ال جی و سونی است که کار خود را در دهه 60  با اهداف زیر  راه اندازی نمود

تعمیر تلویزیون  LEDLCDOLED – QLED  – Plsma

تعمیر دستگاه های DVD

فروش و تعمیر بک لایت تلویزیون

هدف اصلی  تی وی امداد t-vemdad  ارائه خدمات تعمیر تلویزیون به روش متفاوت

در تی وی امداد t-vemdad  فقط روی تعمیر تلویزیون سامسوسنگ ، الجی و سونی  متمرکز گردید

در  تی وی امداد t-vemdad  تعمیر تلویزیون  در کوتاترین و کم هزینه ترین انجام می گیرد

در  تی وی امداد t-vemdad  حتما از قطعات اصلی برای تعمیر تلویزیون اسفاده می گردد و بر اساس چارت زیر تمام تلویزیون های رسید تعمیر می گردد و امکان رد یابی قطعات بکار رفته به سهولت انجام خواهد شد و یک دیگر از اصول ما برای خدمات رسانی رضایت کامل مشتری یا همان crm  است

مشتری کیست؟

مشتری، شخص یا کسب‌وکاری است که محصول یا خدماتی را از یک کسب‌وکار دیگر می‌خرد. مشتری برای هر کسب‌وکاری اهمیت بسیار زیادی دارد، چون منبع درآمد آنهاست. بدون مشتری، کسب‌وکار نمی‌تواند به فعالیتش ادامه دهد. هر کسب‌وکاری تمام تلاشش را می‌کند تا با انواع روشهای تبلیغات، بتواند مشتری جذب کند. هدف اصلی کسب‌وکار این است که مشتری را متقاعد کند چند بار از او خرید داشته باشد. اما مشتری چه موقع دوباره برمی‌گردد؟ درست است وقتی که از محصول یا خدمات شما راضی باشد. در واقع، رضایت مشتری، عامل تعیین‌کننده موفقیت هر کسب‌وکاری است.

رضایت مشتری چه می تواند باشد؟

قبل از اینکه بیشتر وارد جزئیات شویم باید ببینیم که رضایتمندی مشتری چیست و تعریف مشخص برای آن ارائه دهیم. یک تعریف رضایت مشتریان که کاملا مختصر و مفید هم بیان شده عبارت است از:

رضایت‌ مشتری شاخصی است که مشخص می‌کند محصول، خدمات و تجربه‌ی کلی از برند شما، انتظارات مشتری را برآورده می‌کند یا خیر.

اینکه چطور می‌توان میزان رضایتمندی مشتری از خدمات یا محصولات را اندازه‌گیری کرد، از کسب‌وکاری به کسب‌وکار دیگر متفاوت است. بعضی از کسب‌وکارها ممکن است بر اساس میزان بازگشت و تکرار خرید مشتری، رضایت او را بسنجند. در حالی که بعضی دیگر ممکن است رضایت سنجی مشتری را بر اساس شاخص‌های عددی که حاصل آنالیز داده‌ها و بازخوردهای مشتریان است اندازه‌گیری کنند.

صرف‌نظر از این توضیحات و تمام تلاش‌هایی که برای سنجش میزان رضایت مشتریان‌تان درباره‌ی محصولات و برند شما وجود دارد، یک شاخص بسیار ساده برای اندازه‌گیری این فاکتور وجود دارد:

مشتری خوشحال  = مشتری خوب

 مشتری نه چندان خوشحال = مشتری بد

باید گفت در تمام کسب کارهای کوچک و بزرگ اعم از خدماتی ، صنعتی ، پزشکی ، فروشگاهی یک اصل وجود دارد و آن تکریم و رضایت مشتری است زیرا باعث می گردد

  • رضایت مشتری موجب وفاداری مشتری می‌شود
  • رضایت مشتریان نشان‌دهنده عملکرد تیم پشتیبانی است
  • رضایت مشتری موجب تکرار خرید می‌شود
  • رضایتمندی مشتریان موجب افزایش ارزش طول عمر مشتری می‌شود
  • رضایت مشتری موجب جذب مشتری بیشتر می‌شود

وقتی مشتری رضایت مند باشد در واقع شما فروشتتان تضمین شده است از این

تی وی امداد t-vemdad

در خدمات رسانی خود اصل را بر رضایت مشتری پایه ریزی کرده است 

چارت پذیرش تعمیر تلویزون و خدات رسانی در تی وی امداد t-vemdad

چارت خدمادت رسانی

برای تعمیر تلویزیون های خود تماس بگیرید 

 

تی وی امداد t-vemdad

ارم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *